Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisesta
Hei,helpottavaa kuulla Mimi sinulta että samanlaisista oiresita kärsit. Kaipa nämä sytot voivat sitten kolmenkin viikon jälkeen vielä kurjaa oloa aiheuttaa. Ja helle. Ja stressi jota olen kokenut viimeisen 1½ viikon ajan. Kaipa siinä alkaisi yhdellä sun toisella jollain tapaa ainakin myös fysiikassa näkyä nämä koetut rasitteet, niin psyykkiset kuin fyysiset.
Olen jo paremmassa kunnossa tänään, mitään en nyt tosin ole vielä tehnyt, koira vain pikapissalle ulos. Eilen tosin ajoissa nukkummaan ja nukuin aamulla torkkuen (kotimme metelissä, tulpat omissa korvissa) melko myöhään, onneksi lapsen hoidossa saan apua. Nyt kaurapuuro porisee kattilassa, täytyy helliä vatsaansa kun olen jo 1½ viikkoa ollut vesiripulilla (onkos sitä muuten teillä muilla näin pitkän ajan päästä sytoista?)
Mutta tämä muistin katoaminen, se kyllä huolettaa milloinkohan lakkaan olemasta tällä "vihannestasolla" ja alan olla työkykyinen??? Mites muiden kokemukset?
Nyt kaurapuuron kimppuun, kiva jos joku viitsisi vielä noita kysymyksiäni kommentoida..... :)
- Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaPäivä kerrallaan
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaPäivä kerrallaan
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestapiupalipaupali
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaauringonsäde