Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Suven suloisena aamuna

Heippa! Oikein valoisaa ja kesäistä huomenta kaikille. Taas on herätty uuteen aamuun. Taivas on ihanan sininen ja aurinko kultaa maisemaa.

Ehdin jo aamulla käydä labroissa, kun huomenna pitäisi olla viides syto ja toinen CEF-hoito. Vähän jännittää onko hb miten matala, kun viime kerralla oli vain 104. Jos se laskee alle sadan niin sitten joutuvat antamaan punasoluja. Joutuukohan sitä osastolle, jos tuohon veritankkaukseen päädytään.

Nyt on muutaman päivän olo ollut ihan normaali. Ruoka maistuu ruoalle eikä ole mitään omituisia sivumakuja. Kyllä se aina hoidon jälkeen tuollaisen reilun viikon se elo on vähän poikkeavaa, vaikka pääsinkin viime hoidosta parin päivän väsymyksellä ja lievällä kuvotuksella. Minulla on kynnet säilyneet ihan normaaleina, vaikka sainkin sitä taxoa enkä käyttänyt jäälapasia kuin eka tiputuksessa. Tuo CEF-hoitohan ei kai niin vaikutukaan kynsiin.

Täytyy lähteä vähän touhuilemaan pyykkien ja muiden hommien kanssa kun huomisen jälkeen olen vähän aikaa "pelistä pois". Pojillakin on jo kesälomat ja tässä on normaalin kahden hengen talouden sijasta neljän hengen talous näin kesäisin.

Nautitaan nyt kesästä, kun se on tullut. Tämä alkukesä on muutenkin minun mielestäni sitä parasta kesää.

Kehäkukka | 4.6.2007 klo 09:27:19