Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: CA-125
Munasarjasyöpä kuten Pikelläkin. Minut leikattiin huhtikuussa 2007 ja hoidot loppuivat elokuussa 2007. Vaikka olin 56 sairastuessani ei kuukautiset olleet loppuneet. Vaihdevuosioireet pukkaavat päälle välillä. Onneksi ei mitenkään pahaa hikoilua. Tuo unettomuus on pahinta.Hormonilääkkeitä ei suositella munasarjasyöpäpotilaille yleensä kai ollenkaan. Minulla on vielä lisäriski tuo äitini rintasyöpä. Äitihän on ollut jo 20v terve. Nyt arvot ovat nousseet ja hänelle aloitettiin jo rintasyöpälääke pillereinä. Hän on jo yli 80v eli tuntuu pahalta ajatella hänelle rankkoja hoitoja. Itse selvisin kaikesta mielestäni tosi hyvin. Hän kuitenkin on ottanut uutisen ihan hyvin ja on yllättävän rauhallinen. Harva saa muutenkaan elää noin vanhaksi. Nyt osaan olla hänelle tukena kun olen itse läpikäynyt omat hoitoni.
- CA-125 pike44
- Re: CA-125 amh
- Re: CA-125 leila
- Re: CA-125 pike44
- Re: CA-125 Martuuli
- Re: CA-125 Amontillado
- Re: CA-125 pike44
- Re: CA-125 Amontillado
- Re: CA-125 meikku
- Re: CA-125 Kristitty Lilja
- Re: CA-125 päivi76
- Re: CA-125 Isolde