Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CA-125

Olen seurannut ja lukenut tätä keskustelua CA -markkereista. Itselläni ei ole mitään tietoa omistani missään vaiheessa. Kaikesta muusta olen kysellyt ja paljonkin hankkinut tietoa, mutten niistä. Itsesuojeluvaistoa vai tietoähkyä - tieto luo tuskaa???!

Onko teille kerrottu automaattisesti vai onko lukenut papereissa? Ainakaan mun papereissa ei lue asiasta.

Ja kannattaako tässä puolessavälissä hoitoja edes kysellä? Viimeksi kun kysyin sitä, voidaanko sanoa mitään siitä miten lääkkeet ja hoidot ovat tehonneet, sain vastauksen: Siitä voi sanoa jotakin sitten vasta myöhemmin. Myöhemmin? Minkä jälkeen? Hoitojenko vai 1-, 2- yms. kontrolleissa? En sillä hetkellä jaksanut paneutua ja kysyä tarkemmin - on niin paljon muutakin selvitettävää ja pohdittavaa.

Joten jos jollakin halua kertoa jotakin, kiitos. Ellei, kyselen sitten lisää hoitohenkilökunnalta kunhan jaksan. Kirjaan kysymyslistalleni...
Kristitty Lilja | 2.12.2008 klo 21:32:11