Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CA-125

Minut on siirretty jo pois seurannoista ja markkerini on ollut kuuden ja kymmenen välillä koko ajan, sairastuin siis 2003 kesäkuussa. Ja todellakin, mulla oli adenokarsinoma, joka levisi muutamassa viikossa hurjasti siitä kun se todettiin ja kunnes pääsin leikkauspöydälle, mutta alkumarkkerini oli vain n. 350. Mulla on siis ollut munajohdinsyöpä, mutta hoidot on samat.
Muista asioista: Kuntoilen ahkerasti, koska uskon, että hyvässä kunnossa jaksan vastustaa syöpääkin ja vastustuskyky pysyy kaikin puolin kunnossa.Syön melkein pelkästään kasvisruokaa, mutta vitamiineista vaan D-vitamiinia. Lihaa vältän, mutta kalaruuasta pidän. Mulla on paha tapa rasittaa itseäni liikaa, koetan muistaa levätä. Mutta ei sitä purkeista terveyttä saa. Joku saa paremman terveyden, toinen ei. Kaikki täytetään elämässä oma paikkamme. seurailen aina näitä keskusteluja netissä ja Pike44, pidän peukkuja!

Isolde | 3.12.2008 klo 05:33:52