Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

ksymyksiä "miehen" maailmasta

Hei! en tiedä teenkö nyt kovankin etikettivirheen kun haluan kysyä ahdistukseni keskeltä teiltänaisilta mitä ihmettä minä teen elämäni suhteen. Ehkä tämä sepustus olisi pitänyt kirjoittaa johonkin toiseen kategoriaan mutta mutta...
sairastuin 47v eturauhassyöpään enkä siitä nyt sen enempää muuta kuin leikattiin ja sädetettiin ja syön palanpainikkeeksi hormonia tähän erittäin agressiiviseen syöpääni. No... hoidot ovat aiheuttaneet vakavat erektio ongelmat enkä sanoin kykene kertomaan miltä minusta tuntuu 48 vuotiaana. Olenhan minä hengissä mutta tällainen raatokin kaipaa naisen kosketusta, hellyyttä, naurua ja rakkautta elämään. Olen "luistellut" pois muutamasta orastavasta suhteesta kun olen pelännyt paljastaa tällaisia asioita.
Mitä ihmettä minä teen? unohdanko naiset ja yritän keskittyä "elämään" sitten jotenkin muulla(mielestäni kummalla)tavalla? Ja minunkaltaiselleni se merkitsee tuhon tietä.
HraManson
hraManson | 8.11.2009 klo 21:05:48