Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ei niin hyviä uutisia.
Tuo olisi sopinut minulle paremmin. Elikkä kaikki olisi edennyt nopeasti. Minun rintasyöpäni todettiin maaliskuun alussa ja leikattiin vasta 13.9. Pidin siis sitä pirulaista rinnassani yli puoli vuotta. Tai siis tiesin sen olemassa olon. Syöpä oli ärhäkkä ja iso, joten ensin annettiin sytohoidot. Syöpä pienenikin, mutta ärhäkkäänä alkoi taas kasvaa sytohoitojen loputtua. No nyt se on sitten poissa. Kyllä moni ihmetteli, kun aivan säteilin leikkauksen jälkeen ja olin vain tyytyväinen. Olin vain niin onnellinen, että vihdoinkin se on minusta poissa. Otti luonteen päälle, kun täytyi niin kauan odottaa. Onhan tuo tyhjä rinnan paikka melko kauhean näköinen ja proteesit varmaan tuovat omat ongelmansa, mutta ainakin nyt mennään hoidoissa taas eteenpäin ja se ylimääräinen on nyt sitten poissa. Ainakin toistaiseksi. Tuntuu, että koko ajan tulee jotain vaivoja lisää. Onneksi nyt ei ole yhtään huono olo mistä olen kärsinyt jo kauan. Pääsispä jo "rakentamaan" itseään entiseksi. Vielä en ole aloittanut lenkkeilyä, kun dreeni haittaa olemista. Hiukset eivät kasva mielestäni kovinkaan nopeasti. Ovat jo kauan olleet vain sellaista untuvikkoa. Luontaistuotteita en uskalla kokeilla, koska kovin peloittelivat sairaalassa niiden käytöstä. Mutta kaiken kaikkiaan on se vaan hienoa olla edes näinkin hyvässä kunnossa, kun niitä tosi huonoja aikojakin on takana.- Ei niin hyviä uutisia.Terhikki
- Re: Ei niin hyviä uutisia.thegirl
- Re: Ei niin hyviä uutisia.Terhikki
- Re: Ei niin hyviä uutisia.thegirl
- Re: Ei niin hyviä uutisia.MarryMaiden
- Se on menoa nyt!Terhikki
- Re: Se on menoa nyt!Rakkain
- Re: Se on menoa nyt!03092012
- Re: Ei niin hyviä uutisia.Rakkain
- Re: Ei niin hyviä uutisia.03092012