Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ei niin hyviä uutisia.
Hyvä Terhikki,Haluan luoda sinuun voimaa ja tsemppiä kohdata tuleva vuosi.
Itselläni alkaa olla vuosi takana leikkauksesta. Oikea rinta poistettiin, kainalo tyhjättiin. Leikkausalueelle kertyi runsaasti nestettä, jota jouduttiin punkteeraamaan yli 10 kertaa. Muuten pareneminen onnistui hyvin. Käsi ei ole turvonnut - olen kyllä ahkerasti sitä alusta asti jumpannut. Sitten tulivat sytot x 6, sädehoidot x 25 ja nyt olen seuraavat viisi vuotta hormoonilääkityksellä.
Huonoja hetkiä oli matkan varrella ajoittain, mutta nyt taaksepäin ajatellen kestin kuitenkin kaiken varmaan aika hyvin. MInun selviytymiskenoni olivat se että kun oli huono olo ja väsytti minulla oli mahdollisuus olla itselleni armollinen ja lepäsin. Yritin ulkoilla voimieni mukaan ja sosiaaliset kontaktit yritin pitää voimissaan. Kerroin sairauksestani avoimesti heti asian kuultuani. Silloin ystävieni oli helppo suhtautua minuun. Suurin tsemppaajani oli mieheni, joka jaksoi tehdä kotitöitä ja "ulkoiluttaa" minua ja mikä tärkeintä olla läsnä.
Nyt sinusta varmaan tuntuu, että maailma kaatuu päälle, mutta vuosi menee lopulta nopeasti ja uskon että selviät kaikesta hyvin. Voimahalauksia sinulle!
- Ei niin hyviä uutisia.Terhikki
- Re: Ei niin hyviä uutisia.thegirl
- Re: Ei niin hyviä uutisia.Terhikki
- Re: Ei niin hyviä uutisia.MummiS
- Re: Ei niin hyviä uutisia.thegirl
- Re: Ei niin hyviä uutisia.MarryMaiden
- Se on menoa nyt!Terhikki
- Re: Se on menoa nyt!Rakkain
- Re: Se on menoa nyt!03092012
- Re: Ei niin hyviä uutisia.Rakkain