Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ekspanderiproteesi

hei. minulle tehty LD 5-v sitten ja nyt syksyllä 2011 expander suoraan rinnanpoiston yhetydessä. Minulla oli tosi vähän mitään kipuja täytöstä saatikka muutenkaan koko expandersista. Minulla täyettiin leikkauksen aikana 100 ml, ja sen jälkeen 2 x 80 ml eli nyt on 260 mil mikä vastaa noin A+ kuppikokoa. nyt kummatkin rintani ovat samaa kokoa. harkinnassa on että laitanko LD rinnan alle silikonia koska sitä ei siellä ole ja nyt sytojen päätyttyä vielä lisää nestettä expanderiin. toisaalta tuntuu että en jaksa ylimmäräisiä leikkauksia enää ja tyydyn pieniin rintoihini (olen ollut b+). Mutta juttelen tarkemmin plastiikkakirurgin kanssa mitä kannattaa tehdä. siirsin myös silikonin vaihtoa yksyyn joten aikaa miettiä on. Tässä välissä nimittäin poistetaan munasarjat jotta saadaan estrogeenitaso kunnolla alas koska tamofeenia syöty jo 4-v ja armoasin hoidot eivät sovi koska en ole vielä menopaussissa. että kyllä tätä rumbaa riittää vielä, mutta onneksi sytot ovat takana!
piamaaret | 7.2.2012 klo 03:44:16