Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ekspanderiproteesi

Vielä kyselen, että millainen olotila on niiden täyttöjen jälkeen ja annetaanko siinäkin vaiheessa sairaslomaa, vai vaan ekspanderin asennuksen jälkeen ja silikonin asennuksen jälkeen? Saako sen täyttö vaiheen aikana kuitenkin kannella ja nostella normaalisti painaviakin juttuja? Meillä on tulossa kesällä muutto työpaikassa ja joudun nostelemaan joka tapauksessa silloin painavia juttuja ja kurottelemaan ylös ja alas, eli onkohan nyt ihan "viisas" aika mennä operaatioon, mitä mieltä olette te, jotka olette tämän kokeneet? Tiistaina olis jo verikokeet operaatitota varten ja olen nyt alkanut pohtimaan, että siirtäisinkö vai peruisinko kokonaan k.o. jutun.. Mulla tehtäisiin kylläkin tosi pieni rinta, eli silloin selviäisin ehkä vähemmillä täytöillä, reilu desi vaan, kun toinenekin luomu on niin pieni. Tyhmiä kysymyksiä, mutta niin sitä haluaa tietää kokemuksia saman läpikäyneiltä. Teillehän jo aiemmin minulle vastanneille oli tehty tää juttu syöpäleikkauksen yhteydessä, mutta itselläni tuosta leikkauksesta alkaa olemaan kohta 4 vuotta. Vastauksia taas odotellen.
Sitähän se oli | 5.2.2012 klo 13:55:07