Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ekspanderiproteesi

Mulle tehtiin sama operaatio oikeaan rintaan 14.6.2011. Aluksi olin kipeä ja kuten jo mainittiinkin, nukkumisasentojen kanssa vähän joutuu olemaan luova.

Itse en käynyt täytössä kuin muistaakseni kolmesti, kokonaistäyttömäärä taas muistaakseni 190ml.

Käden "jumppaamisen" aloitin heti, vähitellen otin mukaan jumppakuminauhan vastukseksi. Sairaslomalla olin neljä viikkoa. Tietyt liikkeet tuntuivat pitkäänkin lihaksessa, mutta kaikenkaikkiaan hyvinhän tuo toipui.

Sytojen aikana rinta osittain tuli kovemmaksi, palautui hiukan nyt kun sytot on joulukuussa loppuneet. Mutta on siinä edellleen kovempi paikka. Tuntopuutoksia on edelleen, mutta senkin suhteen tilanne on parempi jo.

Viikon kuluttua olen menossa plast. polille ilmeisesti suunnittelemaan proteesin vaihtoa siihen lopulliseen.

Ei kaduta yhtään, että korjausleikkaus tehtiin. Toivotaan, että proteesin vaihtokin menee hyvin.

Tsemiä leikkaukseen.
Katjusmaaret | 4.2.2012 klo 20:38:00