Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kiitos Mek!

Kiitos kovasti rohkaisusta. Olen epätoivon vallassa odottanut rokotusvuoroani, eli ottaisin rokotteen aivan välittömästi, mutta kun sitä ei ole olut saatavilla! Helsinkiläisenä riskiryhmään kuuluvana saan sen siis ensi viikolla jos antavat. Täällä on nimittäin jaettu riskiryhmäläiset ikänsä puolesta vielä kahteen joukkoon; suositus on että ensin alle 35 vuotiaat ja viikon päästä sen yli. Eli voi olla että pahassa tungostilanteessa edelleen saan väistää vielä viikon eteenpäin ja tämä kauhu jatkuu ja jatkuu.

Kunpa "pelot ja negatiiviset tunteet" voisikin kääntää "voimaksi ja positiivisuudeksi". Miten pahan ja pelottavan asian voisi nähdä postiivisesti? Olen ajatellut ettei tämä rokotustilanne ole minun syyni, tämä on nyt niitä asioita joihin en voi itse vaikuttaa ja loppu tulee jos on tullakseen. Se on ollut lähinnä se ainut, hieman lohduttava ajatus kaikkien pelkojen keskellä. Koko rokotuskampanjan organisointi nostattaa minussa myös voimakasta vihaa. Ihmettelen myös sitä miten hemmoteltuja ihmiset ovat - joillakin joille suorastaan on tuputettu ensimmäisinä rokotusta on ollut otsaa ja mahdollisuus kieltäytyä siitä! Syrjään tuollaiset tapaukset ja nopeasti, jonossa odottaa monta halukasta rokotusta tarvitsevaa.
Tyrni65 | 29.10.2009 klo 20:45:24