Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Työhönpaluu sytostaattihoidon jälkeen, ahdistunut

Kiva lukea ajatuksiasi. Onnittelut myös kun olet saanut hoidot noin hienosti tähän asti, näyttää että sinä kyllä selviydyt.

Tuli muuten mieleen että myös rokotusten jälkeen saattaa olla aika väsynyt ja nuutunut olo. Se voi lisätä tätä hieman ärtynyttä ja vastahakoista fiilaria, mitä kuvaat. Ja joulukuun alkuun on vielä aikaa, ehdit toipumaan hyvin. Kannattaa varmasti myös puhua esimiehelle omasta tilanteesta, niin minä päädyin tekemään. Myös työsuojelulaki on puolellasi. Ja sitten on tuo osasairauspäivärahan varassa puolipäiväisesti työn aloittamisen mahdollisuus. Sijaista ei varmaan oteta nyt moneenkaan paikkaan pelkästään siitä syystä että saadaan aikaiseksi säästöjä.

Itse olen huomannut että unen tarve on aika iso tällä hetkellä (sytot takana ja sädehoitoa 2 viikkoa) Menen nukkumaan klo 21 ja heräilen pari kolme kertaa yössä. Ensin vessaan klo 01, sitten vatsan toimiessa klo 05 ja lopullisesti, jos vain on tilaisuus levätä, niin hieman ennen klo 8 ylös. Suuta kuivaa ja vettä kuluu pari lasia pitkin yötä.

Ja jooo, mielenkiinnolla odotetaan miten Roosa-nauha kampanja auttaa minuakin työhönpaluussani...tyytymättömiä ja ärtyneitä työkavereita siellä ainakin on vastassa. Voisiko pahimmat önisijät ehkä kuristaa tuolla roosalla nauhalla, vai mikähän sen käyttötarkoitus on ; )
Tyrni65 | 31.10.2009 klo 21:16:50