Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

elämää ei sen enempää....

Hei kamut!Minä joka vuosi sitten olin leikkauksessa, dreenin kanssa häärin,nesteen poistossa kävin 7 kertaa ja patologin lausunnossa oli ihan eri kuin mitä piti.Niin päätin sitten että jatkan elämääni ihan entiseen malliin.Hoidot kestin hyvin, kaljuna, nivelkipuisena,hikisenä ja öisin lähes paleltuneena.Mutta töissä vedän täysillä, kotona siistiä ja joskus illalla kippaan lasin viiniä, vedän savukkeen ja olen normaali entiseni.Lääkäri ei tykännyt yhtään elämäntavastani.Ymmärrän mutta kun elämää on vain yksi niin käytän sen haluamallani tavalla.Ainoa keino selvitä aiheuttamatta hirveää härdelliä koko perheen systeemissä.Loppu ei ehkä hyvältä vaikuta mutta nautin tästä.Kunhan vaan ihmiset jättäisivät minut rauhaan, siis ne joille asia ei oikeasti kuulu.Kaikkea hyvää teille kaikille, koittakaa jaksaa kaikesta huolimatta.
niin pieni | 13.5.2011 klo 20:53:19