Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytostaatin aloitus

Huomenta vaan!
Juu,Neupogen on samaan tarkotukseen kuin Neulastakin.Eli piiskaamaan luuydintä tuottamaan valkosoluja.Olen saanu kerran sairaalassa Neupogeenia ja 2 kertaa kotioloissa Neulastaa.Nyt halusin Neupogeenin koska sain Neulastasta niin kovat sivuoireet.Sanoin lekurillekkin et jos tauti tai myrkyt ei tapa ni Neulasta viimeistään.Mulle on tullu molemmilla kerroilla aivan hirveet sähköiskut ja luukivut,lihakset kramppaa ihan kiun pistettäis 220V läpi kropan kantapäästä kallonpohjaan.Sitä kun kestää 2-3 päivää ni hulluus on lähellä.Pakko pitää ittensä särkylääkkeillä puoltajuttomassa tilassa et pystyis jotenkin oleen.Eilen pistin sitten ekan Neupogenin ja täytyy sanoo et kyllä vanhakin koira vielä oppii uusia temppuja.Kun tätä jatkuu joka myrkkykerran jälkeen 5 päivää ni minähän olen kohta aika haka.
Tosiaan Karin,ihan noin piikkikammonen en ole.Mut epäilen et jos en olis laittanu kanylia ni aika liki tuota astetta olisin jo päässy.
Toi muistin pätkiminen on mulla kans uus oire.Esimerkix televisio-ohjelmat saa kattoo tuhat ja sata kertaa.Olet just kattonu et sieltä alkaa 1/2 tunnin päästä joku mielenkiintonen juttu ja 10 min. saat kattoo sen uudestaan et koska se alko ja miltä kanavalta.Mut mukava kuulla et se on väistyvä oirejos myrkyistä joskus pääsee eroon.
Rentoa päivää kaikille!
Mirja
Mirja | 21.7.2006 klo 08:37:30