Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytostaatin aloitus
Mulle on kans laitettu infuusioportti ihon alle viime vuoden keväällä.-01 mulla meni sytostaatit kädenselästä kudokseen ja sitten tulikin hoitsuille/lekurille kiire.Sain kyllä samantien vastamyrkkyä ettei kerinnyt tulla kuoliota tai muita kudosvaurioita.Se oli sillon toisiks viiminen myrkky kerta.Nyt kun -05 hoidot alko uudestaan,mietin ottaisinko kanyylin vai en.Kerran pistettiin myrkky kädenselkään ja totesin et haluan kanyylin.Tällänen piikkikammonen kuin minä niin korvienväli ei olis kestäny joka kerta sitä jännitystä kuin käy.Ja nyt en antais kanyyliä pois.Pistokset sujuu kivuttomasti,myrkyt ei kirvele eikä käsi kipeydy.Sillon kun ei portin kautta lääkitty,kävin 6 viikon välein huuhtelemassa sitä ja siinä se oli.
Niin,mulle laitettiin kanyyli Suomessa eikä ehtään pistetty hanttiin kun olin sen itselleni vaan ensin selvittäny et haluun sen.
Tulin just 5tunnin myrkkytiputuksesta ja nyt rupee hiipumaan voimat.Huomenna pitäis ruveta pistämään Neupogeniä vattanahkaan ja sehän sopii piikkikammoselle ;).
Aurinkoisia päiviä!
Mirja
- Sytostaatin aloitushanneloore
- Re: Sytostaatin aloituskielo43
- Re: Sytostaatin aloitushanneloore
- Re: Sytostaatin aloitusTalvio
- Re: Sytostaatin aloitushanneloore
- Re: Sytostaatin aloitusPirkko
- Re: Sytostaatin aloitusMirja
- Re: Sytostaatin aloitusPeppi81