Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?

Heippa sisaret,
laitanpa omankin mielipiteeni tuosta tulevasta lakosta ja siitä aiheutuvista ongelmista. Itselleni tuosta lakosta ei ole tällä hetkellä haittaa, koska asun sellaisella alueella, jota tuo lakko ei vielä kosketa, sitten seuraava lista kyllä koskee, mutta en usko, että se kestäisi niin pitkään.
Olen todella pahoillani niiden puolesta, joiden leikkaukset ja hoidot viivästyvät tuon lakon takia, jo pelkkä lakon lähestyminen siirtää niitä. Kukahan mahtaa ottaa vastuun siitä, että esim. rintasyöpä pahenee kun joutuu odottamaan leikkausta viikkokausiakin? Minulle oma onkologini sanoi, että tämän minun pirulaiseni on tullut todella nopeasti alle vuodessa ja levinnyt noihin imusolmukkeisiin kuukauden aikana.
Eli tämä minun tyyppini on siis tosi ärhäkkää lajia.
Olenkin todella kiitollinen siitä, että pääsin leikkaukseen heti, ja hoidotkin alkoivat neljän viikon kuluttua leikkauksesta. Toivon ja rukoilen, ettei lakko alkaisi, koska väistämättä se tulee aiheuttamaan vakavia ongelmia kaikille sairaille, koska vain akuutit tapaukset hoidetaan.
Palkkaa hoitajat ehkä tarvitsisivat enemmän, mutta keino jolla sitä yritetään saada on täysin moraaliton ja itsekäs.
Toivotaan että pääsevät ratkaisuun, eikä lakko ala, mutta pelkään pahinta. Kumpikaan osapuoli ei ole valmis antamaan periksi, eikä tulemaan vastaan.
Ensi viikolla sitten pääsee media hehkuttamaan, kuka kuoli ja missä sairaalassa kun hoitajia ei riittänyt auttamaan. Ihan varmaan kyttääväthuonoja uutisia ja näin lisäävät sairaiden ihmisten hätää.
pakkasterveisin
Kisuliini
Kisuliini | 14.11.2007 klo 12:02:07