Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?
JOOPA JOO!!!Hoitaja soitti ja peri leikkaukseni, lääkäri ei kuulema ehdikään, ja sitten - NAURAA KIHERTÄEN! - on tämä lakkokin tässä...
Mua ei kyllä naurata yhtään. Olin jo onnellinen että asiani hoidetaan lakosta huolimatta ja pääsen takas tehokkaaseen hoitoon. Nyt en taas tiedä mitä tuleman pitää. Lääkäri soittaa minulle huomenna, luvattiin, mutta mistäpä sekään uuden leikkausajan ottaa, eihän se yksistään lääkäristä ole kiinni. Koetan tsempata itseäni etten rupea lääkärille rähinöimään, ottaa kyllä niin päähän että niinkin vois käydä. Hankala sitten päästää suutuksissa oleva lekuri kaiveleen nielua...
Ymmärrän kyllä että sairaalassa on kaikki sekaisin nyt, mutta ärsyttää niin hirveesti!!! Osa varmaan eilen tiputetun kortisonin aikaansaamaa, olen ollut tämän päivän kuin raivon käkenä!
- Näkyykö stressi syöpäpoleilla?Karhutar
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?liikkeelle
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kevätmieli
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kevätmieli
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kukkamaaria
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?ellinoora
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?Selina2
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?ellinoora
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?Kisuliini