Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?
En tiedä hoitajista muuta kuin että kovasti yrittivät telkkarista uutisia kurkkia kun eilen kävin polilla tiputuksella. Tuli siinä yhdelle ilmaistua sympatioitakin, mutta tänään oli kyllä itselläni kova stressi. Kävin korvapolilla nielurisaleikkauksen suunnittelussa, kun angiinabakteerit ovat istahtaneet kahdeksi kuukaudeksi nielurisoihini, ja monet kuumeet ja sairaalareissut antibioottitiputuksineen ja niistä seuranneine ripuleineen pakottivat onkologin lopettamaan toisen, tehokkaamman sytoni väliaikaisesti kokonaan. Minulle risaleikkaus on tarpeen nyt juuri eikä epämääräisesti joskus lakon loputtua, koska sytohoitoni ei ole nyt tehokasta ja vaarana on, että se joudutaan lopettamaan kokonaan, jos infektiokierteeni ei oikene. Ja eihän se oikene ilman bakteeripesien poistoa.Tämän kun sain väännettyä korvalääkärille, hän silti empi, uskaltaako antaa mulle yhtä huomiselta peruuntunutta aikaa. Kun sanoin vielä, että sekä onkologi että oma tk-lääkäri ovat luvanneet minulle, ettei risaleikkaukseni kaadu lakkoon, hän luovutti. Vielä soitto ylilääkärille, joka antoi luvan antaa ajan minulle. Niinpä olen nyt siis onnellinen leikkaukseen menijä (pysyköön kuumeet ja muut ongelmat nyt yön yli poissa kimpustani, ja riittäköön neutrofiilit aamulla leikkaukseen...).
Mutta jollen olisi aikaa saanut... Kyllä sympatiat hoitajia kohtaan olisivat vähissä!!! Ihmetyttää vain, miten tämä loppuu, kellä on pokkaa enää antaa periksi tällaisen jukuripäisen omiin asemiin janttautumisen jälkeen?
- Näkyykö stressi syöpäpoleilla?Karhutar
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?Selina2
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?liikkeelle
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kevätmieli
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kevätmieli
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kukkamaaria
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?ellinoora
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?ellinoora
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?Kisuliini