Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?
Olen hyvin , hyvin vihainen !!!!!Vai olikos se Nasse-setä.?Asiaan. Mä ihmettelen näiden päättäjien logiikkaa . Olisivat heti myöntyneet hoitsujen vaatimuksiin (tai ainakin alkaneet neuvottelemaan aikaisemmin).Kaikki olis vielä voinnu vähentää vaatimuksiaan ja ehkä hallitukseltakin olisi sitää rahaa riittänyt tähän tärkeään asiaan.( kyllä sitä kaikkeen toisarvoiseen on.) Koska nyt se sama rahamäärä on varmaankin jo "haaskattu" näihin kaikkin toimenpiteisiin mitä tämä on mukanaan tuonnut . Sairaaloiden alasajo ,korvaavan henkilökunnan etsimiseen ym., ym. ,siis kaikkeen . Puhumattakaan eduskunnan lisäkorvauksista , sählätessään sen Tehy-lain kanssa.
Kaikki tämä aivan turhaan ja vain siksi ettei kukaan halua antaa periksi . Kaikki katsovat vain omaan napaansa , eikä kukaan anna piiruakaan periksi .Missä luuraa sen suomalainen yhteisöllisyys mitä aikaisemmin vielä löytyi .
Noh, ehdinpä huomenna saada ekan Cef`ini, seuraavan viikon labroista ei kyllä oon hajuakaan . Eiköhän nekin tässä selkene.
Yritellään pärjätä , kaikesta huolimatta.
- Näkyykö stressi syöpäpoleilla?Karhutar
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?liikkeelle
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kevätmieli
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kevätmieli
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?kukkamaaria
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?ellinoora
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?ellinoora
- Re: Näkyykö stressi syöpäpoleilla?Kisuliini