Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukkiasiaa

Hei Rauhaton ja kaikki muut sisaret,

Minulta leikattiin oikea rinta marraskuussa eli samaa tietä kuljetaan. Tervetuloa joukkoomme Rauhaton. Nyt olen töissä odottamassa, että tulehtunut kainalohaavani sulkeutuu. Odotusta kestää ainakin vielä kaksi viikkoa. Ensimmäinen hoitoni on suunniteltu alkavaksi ma 28.1. Olen päättänyt yrittää käydä töissä kolmen ensimmäisen hoidon välissä, jos tämä ei onnistu, niin sitten jään sairastamaan kesäkuun loppuun saakka suosiolla. Olen ollut iloisesti yllättynyt siitä hiljaisesta tuesta, jonka olen saanut työyhteisöstäni ja myös työnantaja on ollut valmis räätälöimään minulle ”vastuuttomamman” työn sairauteni ajaksi. Menen ikään kuin päivähoitoon haahuilemaan työpaikalle:)
Peruukkia en ole vielä hankkinut, mutta sain maksusitoumuksen postitse ensimmäisen käynnin jälkeen Syöpäklinikalta. Olen päättänyt, että leikkautan hiukseni lyhyeksi heti perukin oston jälkeen. Ajattelen, että nyt voisin kokeilla jotain raflaavaa hiustyyliä, olen ollut aina perinteisen hiustyylin kannalla ja käynyt kampaajalla viiden viikon välein 20 v, joten jos tästä jotain hyvää pitää etsiä, niin peruukkia taitaa olla aika helppo hoitaa ja saa vapaata kampaajalla känneistä.

Terveisin,

Kissa
Kissa | 9.1.2008 klo 19:17:45