Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: mitä odotettavissa?

Hei Toukokuu ja kaikki kanssasisaret!
Täällä ollaan ,vaikka vähän hiljaieloa ollutkin.
Kärsivällisyyttä tässä koetellaan ,onneksi huomenna sitten minäkin tiedän tulevat hoitoni. Täytyy sanoa että jännittää, tuntuu että ei osaa keskittyä mihinkään.
Itse olen tänään mietiskellyt sitä peruukki asiaa, kannattaisiko se hankkia heti kun saa maksusitoumuksen vaiko odottaisi ensin hiusten tippumista,ja mistä sen parhaan itsellensä sopivan löytäisi.?
Miten pitkälle Toukokuu sinun sairaslomasi tällähetkellä jatkuu.?
Itsekkin kaipaan ajoittain töihin, tosin vaikea tässävaiheessa sitäkään suunnitella kun ei tiedä miten lujille hoidot ottaa.
Olen yrittänyt ulkoilla ja tehdä kunnon hikilenkin joka päivä jospa niistä ois` apua `sitten toipumiseen .
Sinulle Rauhaton, ikävä asia että olet sairastunut tähän kurjaan tautiin, mutta tervetuloa joukkoon täältä saat kannustusta ja tukea , meitä on paljon ja toisiamme tukien tässä suossa on helpompi rämpiä.
Terveisin tuutikki-t
tuutikki-t | 9.1.2008 klo 14:54:37