Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tuutikki

Tuutikki - niin minäkin luulin, että se maksusitoumus annettaisiin. Hmmm... mitähän pitäisi tehdä. Ilman muuta haluan omanlaiseni hiukset - nämä tuntuvat parhailta mahdollisilta! :) Paljon on sairaus muuttanut: muistan kyllä, kun vielä aivan äskettäin mietin uutta sävyä hiuksiini, hieman raitoja, jne. Nyt kun saisi pitää nämä ihan tällaisenaan, vaikka kampaajallakäynnistä on normaaliin verrattuna lähes kolminkertainen aika. Otsatukkakin valuu silmille, mutta on ihana nähdä ne siinä!

Muutenkin olen huomannut, että olen joutunut ottamaan asioista itse selvää ja huolehtimaan asioistani, siis tähän sairauteen liittyen. Nytkin onkologillakäynnin anti jäi todella nuivaksi. Itse asiassa mielipidettäni kysyttiin lääkevaihtoehdoista kun oli kyse! Siis kuinka minä voin tietää! Mielessäni nyt jyllää ajatus, että olisiko minun pitänyt ottaa sieltä myös TAXO CEFin lisäksi? Höh.

Että semmoista toukokuulta.
toukokuu6 | 9.1.2008 klo 18:11:19