Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mitä odotettavissa?
Hei rauhaton. Ikävää, kun olet saanut tämän viheliäisen sairauden, mutta hyvä, kun olet löytänyt nämä sivustot. Minullakin on rintasyöpä leikattu marraskuussa ja hoidoista (sytot, säteet ja hormoni) sytot alkanevat parin viikon kuluttua. En ole etsiytynyt ainakaan vielä minnekään vertaistukiryhmiin, vaan olen käynyt lukemassa ja kirjoittelemassa täällä.Valitettavasti en osaa antaa Sinulle minkäänlaisia vastauksia kysymyksiisi, mutta halusinpa vain ilmoittaa, että meitä on täällä monta (ainakin kuusi), jotka olemme olleet rintasyöpäleikkauksessa samoihin aikoihin: marras-joulukuussa. Minulle joku antoi alkuvaiheessa neuvon, että jos ei muuta, niin tämä sairaus opettaa kärsivällisyyttä. Paljon on opettanut, mutta totta: etenkin kärsivällisyyttä. Olen ollut eritäin hektisessä työssä, joka sopi minulle erittäin hyvin: minulla on aina pitänyt olla yhtaikaa "monta rautaa tulessa". Nyt ei entinen minäni tunnistaisi uutta minua: olen kummasti rauhoittunut, siis sana "kärsivällinen" sopii minuun hyvin. Mutta myönnän, että kivaa vaihtelua olisi se, että välillä pääsisin vaikka sinne töihin ja ...
Ilmoittelehan aina välillä kuulumisia. Hei muuten, missäs te muut kanssakulkijat piileksitte? Antakaa kuulua itsestänne.
Terveisin toukokuu - jonka hoidot lopuillaan vasta syksyllä...
- mitä odotettavissa?rauhaton
- Re: mitä odotettavissa?Karhutar
- Re: mitä odotettavissa?toukokuu6
- Re: mitä odotettavissa?tuutikki-t
- Re: mitä odotettavissa?päivänsäde
- tuutikkitoukokuu6
- Re: tuutikkituutikki-t
- Re: tuutikkitoukokuu6
- Peruukkiasiaapeevikki
- Re: PeruukkiasiaaKissa
- Re: Peruukkiasiaakissuliini-67