Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mitä odotettavissa?
Tämän taudin sairastamisessa täytyy opetella kärsivvälliseksi. Huvitti tuossa aamusella kun soittelin oman äitini kanssa ja äiti olisitä mieltä että minun pitää muistaa lepäillä tarpeeksi. No oli varmaan ihan oikeassa mulla on on ollut niin tuskainen alkuviikko kun kolmas styto takana ja periaatteessa olen ollut niin väsynyt etten oikein ole jaksanut tehdä mitään ja siltikin sitä vain yrittää jotain pientä. Mä hankin peruukin heti kun sain maksusitoumuksen jotenkin se tuntui helpommalta, mulla hiusten lähteminen oli melkoista shokkihoitoa ja todennäköisesti olisinkin sitten itkeskellyt siellä peruukkikaupassa hävinneitä hiuksia jos olisin vasta sitten hakenut peruukin hiusten lähdettyä. Sitten kun hiukset lähti yhtenä päivänä vaan iskin ton peruukin päähän. Tosin ihanaa kun elämme tätä talvea niin tota peruukkia ei tarvitse paljon käyttää.Ton sairasloman kanssa kanttaa tehdä omat ratkaisut itse olen sairaslomilla nyt ainakin stytot ja ólen ollut ollut yllättävän tyytyväinen tähän perusratkaisuun että lääkäri suositteli minulle pitkää sairauslomaa Tsemppiä- mitä odotettavissa?rauhaton
- Re: mitä odotettavissa?Karhutar
- Re: mitä odotettavissa?toukokuu6
- Re: mitä odotettavissa?tuutikki-t
- Re: mitä odotettavissa?päivänsäde
- tuutikkitoukokuu6
- Re: tuutikkituutikki-t
- Re: tuutikkitoukokuu6
- Peruukkiasiaapeevikki
- Re: PeruukkiasiaaKissa
- Re: Peruukkiasiaakissuliini-67