Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: vaihdevuosioireet 40-kymmpisellä

Hei
mulla myös alkoi vaihdevuosioireet hoitojen vuoksi, menkatkaan ei oo tulleet ollenkaan. Olen pian 38-vuotias, viime kesänä synnyttänyt. Synnytyksen jälkeen ei menkat ehtineet alkaa, kun jo tuli tämä syöpädiagnoosi ja hoidot...eli ei sitten oo alkaneetkaan. Mulla on myös ollut kaikenlaisia hikoiluttamisia, päänsärkyä ym. ym. mutta kaikkein kiusallisin oire omasta mielestäni on nämä mielialan vaihtelut. Välillä masentaa niin hitsisti ja lähes kaiken aikaa olen ihan älyttömän kiukkuinen. Eilen juuri viimeksi mietin, että miten saatankin olla näin raivona, en edes aina tiedä syytä, mutta vaan v...tuttaa! Ja siitä kärsii kaikki, minä itse myös, tulee aina paha mieli kun on taas syyttä räyhännyt ja kiukutellut. En tiedä mikä avuksi, kesäkuussa on sädelääkärille aika, siellä varmaan keskustellaan näistäkin asioista, toivottavasti sais jonkun avun...
Koitetaan pärjäillä näiden kanssa, aurinkoista päivää kaikille:)
cry | 29.5.2008 klo 08:40:05