Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: vaihdevuosioireet 40-kymmpisellä

Heippa

Mukana ollaan. Täytän ensikuussa 43. Tuolla aikaisemmin jossain ketjussa laitoin että olen päässyt helpolla mutta taisi olla ennen aikaista.
Olen nyt syönyt tamofeeniä noin 3 kk. Ja menka palasi kuukausi sitten. Sytot oli ne vienyt pois kokonaan. Unet on todella katkonaiset ja hiki aallot on arkipäivää. Töissä eräs vanhempi Rouva sanoi kun tein rauhallista työtä "Noin kovasti sitä tehdään töitä että hiki on päässä" Kyllä vähän sapetti mutta minkäs teet. Joten mukana ollaan.
Harkitsen kyllä kohta jotain unilääkeitä jos ei unet rupea paranemaan. Viineyönäkin kävin nukkumaan 11 ja yhdeltä kävin veskissä. Olin jo siinä vaiheessa herännyt ainakin kerran. lopulta heräsin Kymmentä vaille neljä vaikka olisin voinut nukkua vielä tunnin. Heräsin siinäkin välissä ainakin 4-5 kertaa. Joten se siitä hyvin nukutusta yöstä.

Kävin papassa ihan oma aloittesti ja vastaus oli 2 hyvänlaatuista solumuutosta. Tuntuu kuitenkin pahalta vaikka ei ole mitään "pelättävää". Hakeudun kuitenkin nyt Gyneklogin juttusille ihan tässä lähitulevaisuudessa.

Terveisin Kutri
kutri | 28.5.2008 klo 17:40:40