Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kemoaivot

Minulla sattui olemaan lääkärissä käynti eilen ja kerroin omista tuntemuksistani. Hän sanoi heti, että kyseessä ns. ´chemo brain´, joka johtuu sytostaateista. Hän vakuutti että oireet menevät ohitse, mutta ilmeisesti näin ei kaikilla ole. Olen huolestunut omasta tilanteestani, koska minulle nuo oireet tulivat aika voimakkaina jo heti ensimmäisen hoidon jälkee. Lääkärin mukaan näitä oireita esiintyy kuulemma useimmilla vasta hoitojakson lopussa? Miten teillä joilla näitä oireita on ollut, tulivatko heti vai vasta viimeisillä kerroilla? Onko hoito näistä oireista huolimatta jatkettu samanlaisena loppuun asti vai onko hoitoa muutettu jollakin tavalla? MInä saan 6 x CEF - te joilla näitä oireita on ollut niin saatteko samaa hoitoa, vai liittyvätkö nämä oireet juuri tuohon CEF hoitoon? Vastauksista kiitollinen syksy.
Syksy2013 | 2.1.2014 klo 12:15:18