Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Millaisia kokemuksia liimattavasta proteesista?
Hei kaikki säteilevät,pahoinvoivat,hyvinvoivat ym sytosiskot!Kyselisin tässä tosiaan kenellä on ja minkälaisia kokemuksia liimattavsta proteesista?Onko se samanmuotoinen kuin taskusilikoni?Ärsyttääkö se ihoa? Onko jotenkin parempi käytössä?
Muuten tällä hetkellä menee aika hyvin,työssä on mukavaa!Kovin väsynyt sitä vaan on iltaisin,kuten ennen syöpääkin..
Ekassa kontrollissa ennen joulua kaikki oli ok ja nyt yritän elää normaalia elämää useimmiten ilman uusinnnan pelkoa.
Olen yrittäänyt ajatella,että eläisin "normaalisti" elämästä nauttien,koska ei sitä koskaan tiedä kuinka pitkä se elämä kelläkin tulee olemaan enkä hukkaisi päiviä uusimisesta murehtimiseen.Välillä helppoa,välillä ei..
Olen nyt sytojen jälkeen siis ilman hoitoja (sytot loppui kesäkuussa -07),koska syöpäni oli ärhäkkä Gr3,her posit ilman hormonireseptoreja.
Vaihtarioireista kärsien hikoilen yöt ja päivälläkin ja nukun sikahuonosti.Efexor lääkitys tuntui alussa auttavan paremmin,nyt olen taas tosi "hot".
Nautin uusista lyhyistä hiuksistani; tummemmat,vaaleilla luomuraidoilla sävytettynä.On sentään luomua hiuksissa,kun muuten kuljen silikonissa!
Hyviä päiviä ja voimia kamppailuun kaikille!
Terv tautinen
- Millaisia kokemuksia liimattavasta proteesista?tautinen
- Re: Millaisia kokemuksia liimattavasta proteesista?mieli mustana
- Re: Millaisia kokemuksia liimattavasta proteesista?maikkendaalia