Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä tehdä kun kättä / rintaa turvottaa aika lailla?

Sauvakävelyssä ainakin pitää varoa puristamasta sillä kädellä sauvaa. Minä pyöräilen paljon, en nyt mitään pitkiä lenkkejä mutta asiointimatkoja kun ei autoa ole. Huomaan heti, jos olen puristanut liikaa sillä kädellä ajaessani.

Olen päässyt lähes kokonaan turvotuksesta eroon, vaikka se olikin tosi pahana, tuossa kämmenselässä varsinkin.
En tosin ole jumpannut, aika kai tehnyt tehtävänsä vaikka kanniskelenkin sillä kädellä yleensä juuri ostoksia. Hihaa + hanskaa pidin varmaan pari vuotta, mutta sitten hermot petti (muutenkin pinna kireällä Tamofenin ja Aromasinin takia 7 vuotta)ja lopetin hanskan ja hihan käytön. Aika mahdoton näpytellä hanska kädessä.

Ehkä sinua auttaisi juuri ne jumppaliikkeet.Lymfahoitaja aikoinaan neuvoi minulle, että puristele nyrkkiin kättä - ei kovaa siis.
kukkamaaria | 24.2.2013 klo 00:27:32