Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä tehdä kun kättä / rintaa turvottaa aika lailla?
Minulla on leikkauksesta ja hoidoista aikaa jo kohta päivälleen 9 vuotta (huh, aika menee nopeaan!). Lymfahoitaja uhkaili kyllä minua karmealla kohtalolla, ellen pidä hihaa. Otin vaan sitten riskin, kun koko elämä oli muutenkin helvettiä niiden vaihdevuosioireiden takia. Lymfaa en sitten enää tietenkään saakaan, ellen pidä hihaa. Paitsi itse maksaen.Luin tuolta Rintasyöpäyhdistyksen palstalta, että olet Pallu itse maksanut noita hihoja. Eikö ne ole kamalan kalliita? Yli 100 euroa/pari? Sieltä varmaankin saa sitten muitakin värejä kuin se ihku ruskeanbeige, Liljalla ei muita silloin ollut ja sieltä se oli hankittava. Kai nekin on kuntakohtaisia ne hankintapaikat?
Karhuttarelle kiitos monista hyvistä postauksista.
Sinun voimaeläimesi on Karhu :) Tästä joskus juteltiin.
Kyllä minä sitten Tamofenit sun muut Arimidexit tai Aromasinit söin kuuliaisesti lähes sen seitsemän vuotta, mikä määrättiin.Vaikka monesti olisin mieluummin mennyt kiljumaan syöpikselle, että nyt niitä estrogeenejä mulle ja heti! Karmea tauti, ensin leikataan, hoidetaan ja sitten vielä lääkitys päälle. Juu, tiedän, ettei kaikki hyödy näistä ja pitäisi olla kiitollinen, mutta silti sanon, että hirveät seitsemän vuotta. Vanhenin varmaan 15 vuotta =/
Ilon kautta kuitenkin, hmmm
t. Kukkamaaria
- Re: Mitä tehdä kun kättä / rintaa turvottaa aika lailla?kuurankukkanen
- Re: Mitä tehdä kun kättä / rintaa turvottaa aika lailla?kukkamaaria