Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpädiagnoosi viikko sitten.
Hei,kirjoitin tässä ketjussa yleisesti etenkin lapsiin liittyvistä huolista. Kuten kerroin, olen joutunut miettimään niitä paljon elämäntilanteeni takia.
Aloittelin sinulle Isa myös viestiä leikkauksesta ja siihen liittyvistä peloista.
Uusi yritys, koska jouduin kesken viestin jotenkin ulos netistä...
Olen itse ollut leikkuksessa reilu kuukausi sitten. Jos haluat, voit lähettää yksityisviestin (itse en tiedä, miten se tehdään...).
Joka tapauksessa haluaisin rohkaista sinua, peloistasi huolimatta.
Uskon,että selviät siitä hyvin. Ja pyydä rohkeasti apua kipuihin tai mihin tahansa vaivaan leikkauksen jälkeen, koska vaihtoehtoja on (erilaisia lääkkeitä, ym.). Yksi sopii yhdelle ja toinen toiselle.
Oma kokemukseni oli, että ensimmäinen yö oli kurja, seuraavana päivänä pääsin kotiin, viikon ajan käytin kipulääkettä ja maksimia vähempikin annos riitti. Nyt leikkauksesta on reilu kuukausi ja kaikki näyttää siistiltä ja hyvältä. Toki puuttuvaan rintaan totuttelu vie aikaa ja kaiken kaikkiaan henkinen toipuminen vie aikaa. Ainakin omat mielikuvani ennen leikkausta olivat kuitenkin pahemmat kuin todellisuus leikkauksen jälkeen.
Kaikkea hyvää ja luottavaista mieltä peloistasi huolimatta!
- Re: Rintasyöpädiagnoosi viikko sitten.Äkäinen Pikku Myy
- Re: Rintasyöpädiagnoosi viikko sitten.ei se jalosta
- Re: Rintasyöpädiagnoosi viikko sitten.ei se jalosta
- Re: Rintasyöpädiagnoosi viikko sitten.Kristitty Lilja