Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
ensi viikolla ne sitten alkaa
nimittäin hoidot ensin 3*taxotere sitten 3*cef .kunhan ne on käyty sitten 25*sädehoito ja vielä 5vuotta hormoonihoitoa. Sellainen oli eilen syöpäpolilla käynnin tulos.Millaisia sivuoireita teille on tullut noista hoidoista.Sairausloma on syyskuun loppuun asti.Kevät tulee kohisten ja mieltäni painaa kevättyöt täällä maaaistalossa ,mutta olen sanonutkin että teen mitä pystyn ja jos en pysty olen tekemättä ,onneksi tuolla navetassa on lomittaja joka hoitaa karjaa.Sitä kun on tottunut tekemään niin tuntuu että on ihan hyödytön kun ei ole itse koko ajan mukana hommissa. Mieskin aina välillä vihjailee että voisit jo jotain tehdä mutta kun ei oikein jaksa,mieiala vain aina menee ylös ja alas.Mutta aurinko paistaa ja koirien kanssa on mukavaa lähteä aina lenkille,siellä sitten aina piristyy ja jaksaa kuunnella tota ukkoakin paremmin.Hän kun on suomalainen miehen köriläs ei puhu,omasa mielessään vaan asioita hautoo.No niin tuli taas vuodatettua pahaa mieltä teille .
aurinkoista kevään jatkoa teille ja positiivisella mielellä
eteenpäin.
ansu
- ensi viikolla ne sitten alkaaansu60
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaamartta50v.
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaakuurankukkanen
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaaSallimaaria