Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?
Hei Kaikki! Eilen oli viimeinen Cef-siis sytot olivat nyt siinä!Tuuletusten paikka tämä on !Sytopolin hoitajatkin olivat hengessä mukana.Kiitokset teille jotka olette jaksaneet Tsempata ja luoda uskoa silloin kun on oma jaksaminen on ollut nollilla..Ihanat,rauhalliset,empaattiset hoitajat ja lääkärit Tyksissä!Ja erityisesti tämä tuki ja ymmärrys jota olen tältä palstalta saanut..Olisi ollut varmasti paljon vaikeampaa ilman tätä vertaistukea.
hoidoissa käydessäni olen tavannut nuoria äitejä,pienet lapset ,vakavampi tauti..ihan eri tilanne kuin itsellä..Voimia ja jaksamista erityiseti teille,olette olleet mielessäni paljon.
Itse tietenkin toivon ,etten tarvitsisi enää ikinä myrkkyjä...eihän sitä koskaan tiedä ,mutta nyt tilanne on hyvä.Odottelen nyt sädehoidon alkamista ja odottelen ,että kovia kokenut kroppani alkaa toipumaan..Ajatukset jo tulevassa syksyssä.
Jaksamista ja voimia teille joilla hoito on alkamassa tai lopuillaan ,kyllä tästä selviää!!
kultsikki
- Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?kultsikki