Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?
Hei,vaihtelevaa on ollut. Piti olla 3xTaxo ja 3xCEF. Ennen sytoja olin saanut antibioottikuurin haava-alueen tulehdukseen ja siitä oli syntynyt clostridium-difficile suolistobakteeri, joka "putkahti" esiin kunnolla jokaisen sytohoidon jälkeen. Ensimmäisen taxon jälkeen ei tarvinnut mennä sairaalaan, mutta toisen jälkeen viikoksi eristykseen. Kolmas taxo muutettiinkin jo CEf:ksi, mutta edelleen sairaalakeikka. Sytot on nyt lopetettu kolmen kerran jälkeen ja siirrytty hormoonipillereihin, koska niistä on lääkärin mielestä minulle eniten hyötyä, eikä antibioottejakaan voi minuun "pumpara" loputtomasti. En tiedä..? Kuitenkin vielä viime viikolla muistutti clostridium olemassa olostaan. Nyt en enää osaa ajatella syöpää enkä hoitoja, kunhan pääsisin lopullisesti eroon tuosta suolistobakteerista. Ei voi luottaa yhtään koska tuo bakteeri taas herää uudelleen eloon ( = korkea kuume ja ripuli ). Nyt hoidan suolistoa maitohappobakteereilla ja yritän kaikin keinoin saada takaisin menetettyjä kiloja. Ei ole muuten sekään helppoa.
Hups! Tulipahan purkaus, mutta olen todella hermostunut tuohon bakteeriin!
Kaunista kesää kaikille!
- Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?raideri