Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?
Hei, viimeinen hoito kanssa ensviikolla,olo ollut vaihtelevaa.Eka taxosta olin sairaalassa eristyksessä, neutrofiilit alhaalla, sit annosta pienennettiin , mutta se närästys,en ole sellaista vielä kokenut vaikka mua on koko ikäni närästänyt,ja se väsymys, ei auttanut kuin maata kolmepäivää, sit kun pääsin ylös sängystä aivan kuin hoidoissa en olisi ollutkaan vointi oli niin hyvä.Ja kun sairastuin ajattelin että nyt kilot karisee, niin kävikin niin että lihoin, minulla tämä tauti on toisen kerran mutta edellisen pääsin pelkällä osapoistolla ja sädetyksillä ,mutta nyt oli levinnyt vain ja ainoastaan yhteen imusolmukkeeseen eli kaikilla mausteilla nyt hoidot ja sit 5vuotta hormoneja. Minusta näyttää tulevan blondi,ainakin valkoinen ns. tukka kasvaa tosin 2senttiä vasta, toivottavasti kasvaa pian pääsis peruukista eroon kun se on nii KUUMA. tsemppiä kaikille- Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?ripu