Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?
Hei!Minäkin tässä laitan kuulumisia, vaikka tuosta Taxo-osuudesta putosinkin pois heti alkumetreillä. Mutta CEF-putkessa ollaan ja tämän viikon torstaina saan viidennen hoidon. Sieltä kun tulen kotiin, olen onnellinen voidessani todeta että "enää yksi jäljellä". Tuleva sädehoito tuntuu helpolta sytoihin verrattuna. Vähän taas jännittää ja ahdistaa tuleva hoito, mutta kovalla tsempillä mennään. Neljäs hoito oli minulle yllättäin helpoin, tosin otin silloin kaikki lääkkeet käyttöön rauhottavaa myöten.(sen otin ennen hoitoon menoa) Se oli hyvä ratkaisu ja auttoi minut pahimman käpertymisen yli. Hoitovälin olen voinut hyvin, mitään vaivoja ei ole ollut, lukuunottamatta tippakäden kipeytymistä. Oikein hyvää vointia kaikille kanssasisarille!- Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?villasukka