Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä teille kuuluu? CEF-Taxo putkesssa oleville?

Hei! Olet varmaan kokeillut närästykseen sekä lyhyt,että pitkävaikutteista närästyslääkettä.Itse käytän molempia kun on "happovaihe"
Kurjaa,että syöpäsi uusi,mutta onneksi paikallisena!Olisitkohan nyky hoitokäytännön mukaan saanut sytostaatit silloin ekalla kerralla?
Tuntuu ,että sytostaatit määrätään aika herkästi nykyään?
Olet kyllä palautunut hoidoista nopeasti.Minulla on nyt ollut jo monella kerralla ollut sahaavaa kuumetta ,niin ,että viikko menee puolikuntoisena.Nytkin on taas 37,6 vaikka hoidosta on kulunut viikko.Mutta ei infektiota,kroppa vain protestoi neulastalle!Ei luukipua onneksi.
Ja lihomisesta...kaikki muistuttavat ,että muista syödä ihan kaikkea mikä vain maistuu!!ja niin olen myös tehnyt JA ON MAISTUNUT!
Aloitan kyllä heti kun tämä on ohi sen terveellisen kasvispainotteisen välimeren ruokavalion..Ps.Karhutar on laittanut hyviä ruokavalioita koskevia viitteitä rintasyöpäyhdistyksen sivuille.
Tsemppiä kaikille ja myös teille jotka olette alussa,,KYLLÄ TÄMÄN KESTÄÄ!
kultsikki | 26.5.2010 klo 20:11:23