Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uusi tapaus

Hei!

Itse sain rs-diagnoosin 10.5.2011 ja siitä sitten kuukauden päästä kokopoisto + expanderiproteesi, elokuun lopusta joulukuun puoliväliin sytot ja nyt Tamofenia syönyt tammikuun puolivälistä asti.

Minä myös päätin olla avoin asian suhteen ja se on osoittautunut hyväksi ratkaisuksi ainakin omalla kohdallani. Töissä kävin hoitojen aikana sen minkä pystyin, huivi päässä päästelin menemään :o) Itse asiassa syöpädiagnoosin saatuani olen saanut jopa uuden työpaikan, ja kerroin haastattelussakin aivan avoimesti tilanteen.

Syksy ja sytot tuntui aivan ikuisuudelta, mutta näin jälkeenpäin kun miettii, niin aika nopeastihan tuo syksy meni. Ja nyt on jo paksu tukkakin päässä, itse asiassa hiustenleikkauksen varasin torstaiksi, kun pitää siistiä niska ja korvan päälliset :o) Uutena vuotena trimmasin hentoisen sängen koneella tasaiseksi kun oltiin ystävän häihin menossa, ja sen jälkeen en ole huivia pitänyt töissä enkä muuallakaan.

Mä en oikein tiedä osaanko mitään viisasta tähän sen kummemmin sanoa, kuin että itse yritin ottaa asiat niin kuin ne eteen tulivat ja siihen pyrin edelleen. Tsemppiä!!
Katjusmaaret | 13.3.2012 klo 19:03:01