Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uusi tapaus

Hei Iitukka!
Minkä tyyppinen rs-diagnoosi sulla on?Mulle tehtiin rintasyöpädiagnoosi 8/11,itse huomasin oikeassa rinnassani valtavan kyhmyn.Diagnoosi oikean rinnan gr2,T3N2M1 reseptoripositiivinen primaari mammakarsinooma.Koko oikea rinta poistettiin ja kainalon imusolmukkeet poistettiin,joista 10.ssä metastasointi.Tuumorin koko rinnassa yli 5cm ja solisluun alle jäänyt n.5x5mm metastaasimassaa.Tt-kuvissa ilmeni että on levinnyt luustoon kylkiluihin,selkärankaan ja lantion luihin.Luustoon saan X-geva luustolääkkeen.Sain 6kertaa sytoja,kuukauden syönyt Tamofen hormoonia ja sädehoidoista 12/25 käyty.Olen netissä etsinyt keskustelupalstaa,jossa olisi joku kenellä levinnyt luustoon ja sinä olet ensimmäinen.Mua vähän pelottaa kauan tässä saa vielä elää,kun suvussani äidin puolella ollut rintasyäpää ja 3kuollut rintasyöpään.Mulla oli viimekesänä valtavia kipuja ympäri kehoa ennen kun koko syöpää oli edes todettu.Lienee kivut johtunut niistä luuston etäpesäkkeistä,kun lääkäri sanoi että on ollut pitempään.Pidetään mieli korkealla ja aurinkoista keväänodotusta.
nainen69 | 28.3.2012 klo 19:04:22