Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Stytot ja säteet
Hei kaikille !Palstaa olen käynyt lukemassa, vaikka en ole jaksanut kirjoitaa. Viime viikon syton jälkeen olin sairaalassa muutaman päivän voimakkaan pahoinvoinnin vuoksi. Nyt olo alkaa taas kohentumaan ja ensi viikolla myös minulla viimeinen cef. Väsymys on lisääntynyt hoitojen myötä ja kävelylenkin jälkeen on pakko ottaa päiväunet. Ihmettelen miten jotkut pystyvät käymään töissä hoitojen aikana. Kaikki hoidot olen saanut kolmen viikon välein ja neulas-piikin jokaisen jälkeen. Varmaankin neljö sytoa ovat ne ratkaisevat, sillä sairaalassa valitin lääkärille hoitoväsymystä ja hän sanoi 4 -6 olevan ne yleisimmät määrät. Yritän kuitenkin vielä pinnistää sen viimeisen ( toivottavasti) cefin, vaikka ongelmia on mm. tiputuskäden suonien kanssa. Sädehoitoja en saa, sillä se kiintiö täyttyi jo viisi vuotta sitten.
Ensi viikolla on taas jännittämistä, kun otetaan tt-kuvat ja muut kokeet.
Tsemppiä kaikille ! terv. hannakaija
- Stytot ja säteetpäivänsäde
- Re: Stytot ja säteetellinoora
- Re: Stytot ja säteetpäivänsäde
- Re: Stytot ja säteetKarhutar
- Re: Stytot ja säteetKisuliini
- Re: Stytot ja säteetKehäkukka
- Re: Stytot ja säteetKarhutar
- Re: Stytot ja säteetsanteri
- Re: Stytot ja säteethannakaija
- Re: Stytot ja säteetäityliini
- Re: Stytot ja säteetmaaliskuu