Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: https://cancer-fi.directo.fi/sys/funcmenu/top/one2one.gifStytot ja säteet

Moikka!!
Neulasta on valkosoluvalmiste, joka pistetään tiputuksen jälkeen.
Sen tarkoituksena on nostaa valkosolujen määrää, koska "myrkyt" taas vähentävät niitä. Kaikille sitä ei automaattisesti määrätä. Minulla on käytössä Neupogen, joka on vastaava tuote. Sitä vaan pistetään monena päivänä eli minulla on kolme piikkiä per hoitokerta. Hyvin on valkosolut pysyneet omalla tasollaan.
Mutta kuten olet huomannut jokaisella on omat haitat ja plussat tässä
myrkkymatkalla. Vaikka mullakin on veriarvot tosi hyvät koko ajan(Kaksi taxoa takana ja yksi edessä) niin olen sitten keksinyt kaikkea muuta.Kuume nousi yhtenä päivänä puolessa tunnissa 40 asteeseen, vaikka tulehdusarvot ym. ovat ihan kohdallaan.Antibiottia määrättiin kuitenkin ja kuume laski kyllä itsestään ihan nopeasti. Olen myös tuottanut päänvaivaa äänenmenetykselläni. Eli viimeisen taxon jälkeen olin äänetön yli viikon. No perhe onnellinen:))))
Kyllä tässä kaikkea tulee, mutta luja usko toipumiseen jaksaa kannatella huonoina päivinä.Onhan niitä hyviäkin päiviä tiputusten välillä. Niistä täytyy nauttia.
Tsemppiä "jatkoille".
t. äityliini
äityliini | 20.11.2007 klo 13:34:37