Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Stytot ja säteet

Hei!
Mä en tietenkään pysty sulle vastaamaan, kun tulen vähän sun perässä, mutta ihan samoja olen tässä miettinyt, ja katsellut kalenteria.
Mitään ihan varmaan ei ehkä kannata suunnitella, kun olen ymmärtänyt, että kaikki reagoivat hoitoihin eri tavalla, ja hoitojakin on monenlaisia. Jotkut elävät lähes normaalia elämää, eilen puhuin yhden kanssa, joka sanoi, että 2-3 päivää oli normaalia väsyneempi, mutta ei muuta, ei pahoinvointia eikä mitään muutakaan. Sitten jotkut ovat viikon tosi kipeitä, jotkut ovat vasta viikon kuluttua hoidosta kipeitä....Minäkin haluaisin tietää mm., miten pystyn Joulun viettämään, mutta sitä on varmaan mahdoton sanoa.
Minkä ikäinen sinä oletkaan, ja minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Mistä päin Suomea olet? Minä olen 49-vuotias, lapset 23 ja 15, ja asun Pirkanmaalla eli TAYS on hoitava sairaalani.
t. Ellinoora
ellinoora | 20.11.2007 klo 08:47:23