Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Stytot ja säteet

Joo katsotaan miten mun käy nyt torstain hoidon jälkeen (eka styto). Täytynee sitten jakaa tuntemuksia muille. Joo olen tämän maagisen 43- vuotta eli en tiedä onko tämä sattumaa, mutta tämä 43 vuotias on tällä palstalla tullut tosi monta kertaa vastaan oisko joku kriittinen raja. No mukulat mulla 12 ja 11. Asun täällä Pk- seudulla eli Hyks on hoitava sairaalani. Joo nyt lähden tästä katsomaan sitä perukkia eli aika on mulla varattu liikkeeseen ja täytynee hakee vielä apteekista jotain noita esilääkitys juttuja. Joo eilen muutoin ajattelin että on se hyvä kun on toi apteekin lakko ei ollut nimittäin kymmentä muijaa heti kysymässä selän takana että mitäs saisi olla. Onko muut hermostuneet jo apteekin liian hyvään palveluun... voisitvat kyllä laittaa sen ylimääräisen henkilökunnan tuonne reseptipuolelle koska sitä saa taas puolestaan aina jonottaa. Aamu pakkasterveisin
päivänsäde | 20.11.2007 klo 09:01:42