Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?
Hei,kaikkiOlen monesti miettinyt ,että mitähän teille mahtaa kuulua?Yhtaikaa hoidoissa oleville syntyy tietynlainen sidos kun ollaan samassa vaiheessa.
Olen jäänyt näille palstoille "roikkumaan",tämä on minun vertaistukeni..toistaiseksi ?
Mullahan hoidot loppuivat syksyllä-10..Sitten paluu arkeen täydellä höyryllä!Lopullinen toipuminen on kyllä vienyt aikaa,mm.sopeutuminen liitännäislääkkeen sivuoireisiin,mutta aina parempaan päin mennään!
Tähän aikaan on mahtunut myös äitini pois meno.Vaikka koen olevani "terve" ja voimissani niin kuolemaan liittyvät asiat ovat olleet paljon mielessäni nyt syksyn aikana.
Olen aiempaa enemmän tiedostanut ajan rajallisuuden.
Yritän ja osaankin nauttia tavallisista arkisista asioista,elämä ei ole ihan samaa kuin enen,nyt kun suunnittelen tulevaa, lisään aina "jos olen terveenä".
Yritän myös opetella olemaan terveellä tavalla itsekäs,rehellinen omille tunteilleni,tehdä asioita sen mukaan mitä haluan.
Turhat ihmissuhteet ovat karisseet..tärkeät ovat jääneet.
Läheisiin panostan..parisuhteeni on ehkä vahvistunut , mieheni on osannut antaa paljon tukea omalla karulla tavallaa...suhteemme on "uusio" ,arvostan tätä rakkautta hirveän paljon.
Kaikesta huolimatta tämä on yksin kannettava,kaikkea ei voi kenenkään kanssa jakaa..paitsi täällä,teidän muiden kanssa.Olen kiitollinen ,että olette olemassa.
huh,miltähän tämä kuullostaa,,,nyt on suunnitelmissa matkalle lähtö.Töitä teen entiseen malliin ja oma työkykyisyys tuntuu todella tärkeältä..työ on hyvä lääke.
Toivottavasti kuullaan muistakin "tutuista", terveisin Kultsikki
- Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Tulevaisuus?
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?kultsikki
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?kesätuulahdus
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?TummaSuklaa
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Sini-likka
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni