Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?
Hei vaan!Viime vuonna tähän aikaan suhattiin säteissä joka päivä ja aikaa jäi runsaasti lenkkeilyyn,shoppailun ja joulukorttien värkkäämiseen.Tammikuussa aloitin työt, se oli oikeesti hirveetä peruukki päässä.Kun asiakaspalvelussa työskentelen niin kaikki kyseli että missä olen ollut ja uusi muotikin hiuksissa hämmentää.En kertonut mitään, muutama asiakas oivalsi asian ja olisi juuttunut utelemaan mutta oli pakko loivaista ja sanoa että hei nyt mua tarvitaan muualla.Se oli henkisesti raskasta jännittää että ketä siihen tulee utelemaan mutta kestin sen vaikka kotoana välillä romahdinkin.Ei minusta saanut kotoväki juttuseuraa vaan porukaverin kyllä.kun pääsin peruukista eroon alkoi asiakkaiden päivitteleminen että kuin sää nyt noin oot tukkas tärvännyt?Sitä kesti muutaman viikon mutta sitten alkoi hellittämään.Kevät ja kesä meni ok.Työkaverit ei olleet moksiskaan vaan yrittivät teettää paskahommat kun kerta olin vain lomaillut.Nykyisin en asiaa enää ajattele vaikka työ aiheuttaakin kiusaa tuohon leikattuun käteen.Kai se kuuluu asiaan että se turpoo ja kainalo on ihan paksu.Viimeksi kun kävin lekurisssa niin ei siihen mitään huomiota kiinnitetty vaikka sanoin asiasta.Käsi on alkanut olla kipeä ranteesta ylöspäin vaikka teen pallo-puristusjumppaa iltaisin.Muutoin olen ok, asiaa en ajattele ollenkaan.Menen silloin tarkastuksiin kun kutsu käy.Koitan sovitella käyntejä töiden lomassa ja päivä kerrallaan.Onneksi töissä on nyt niin kire että kun illalla tulen kotiin niin käyn pesulla ja kaadun sänkyyn.Yöllä heräilen hetkeksi ja aamulla en jaksaisi nousta millään.Kai tää on sitä normaalia arkea jota oli silloin vajaat 2 vuotta sitten, mutta eihän sitä normaalia enää muista.Mutta tosiaan päivä kerrallaan...Halit kaikille 2010 sytoilijoille!Tervehtien/tervehtyen Niin pieni
- Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Tulevaisuus?
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?kesätuulahdus
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?TummaSuklaa
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Sini-likka
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni