Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältä
ISO KIITOS teille kaikille kannustuksesta ja myötäelämisestä. "Samassa veneessähän" tässä ollaan! Nyt olen ollut ihmeteltävän pirteällä päällä diagnoosi-illan itkujen jälkeen ja nyt tuntuukin, että saisiko näin pirteä ollakkaan?? Mutta voimia on kerättävä operaatiooon. Sain juuri tieää, että tämän viikon torstaina siis juhannusaatonaattona minulla on aika kirurgian polille keskusteluun lääkärin kanssa ja täytyykin laittaa kysymykset paperille, kun kuulemma siinä hetkessä ne unohtuu kumminkin. Sanokaa, mitä mun kannattaisi kysyä! Tietääkö lääkäri jo tässä vaiheessa, ennen leikkausta, tulevista hoidoista mitään? Te jotkut jyväskyläläiset mainitsittekin tuosta ihanasta syöpähoitajasta, ja minulla on onni tuntea hänet jo etukäteen (työkaverin sisko). Soittelinkin jo hänen kanssaan! Kyllä on helpottava tietää, että tällä foorumilla voi ja uskaltaa kysyä vinkkejä!Hyvää Juhannusta teille kaikille!
- Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäkukkamaaria
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli