Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältä
Hei!Olen toinen "uusi". Mietin myös kuinka pitkään sairaalassa on oltava leikkauksen jälkeen. Minulta poistetaan koko rinta ja tyhjennetään kainalo. En huomannut kysäistä asiaa kun sain puhelimitse tiedon syövästä ja kutsun leikkaukseen. (Olin saanut aikaisemmin tiedon ettei kasvain olisikaan pahalaatuinen) No oli se kuitenkin.
Otetaan hoidot vastaan... Nukutusta ja leikkausta ei tarvitse pelätä, minua on leikelty useamman kerran. Kipu on sitten leikkauksen jälkeen ikävää, mutta siihen saa lääkitystä.
Minä en ole päättänyt töihinmenosta vielä mitään, kai se on voinnin mukaan. Sairauslomalle jään vasta leikkauspäivänä, en ole nyt vielä sairas, vaikka välillä tunnen surun tunteita.
Toivottavasti keskustelu tyttäresi kanssa sujuu hyvin. Kerroin omalleni todeten että syöpä on yksi osa elämääni tällähetkellä. Ja että se on vain ikävä osa joka hoidetaan. Mutta elämä on kokonaisuudessaan paljon enempi.
terveisin Helga
- Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäkukkamaaria
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäHelga
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli