Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältä
Hei!Minäkin olen leikattu Jyväskylässä -06 ja edelleen käyn sädesairaalassa sytoissa. K-SKS:ssa on ensiluokkaiset rintaleikkauksiin erikoistuneet mammokirurgit, joten olet hyvissä käsissä. Lisäksi sairaalassa työskentelee "syöpähoitaja", en muista virallista titteliä, mutta hän tarjoaa keskusteluapua ja neuvoo kaikissa käytännön asioissa, mihin oikealla hoitohenkilökunnalla ei ole aikaa. Pyydä ihmeessä häntä käymään luonasi toipuessasi leikkauksesta, jos kaipaat neuvoja tai kuuntelijaa. Minä olin silloin kaikesta niin pää pyörällä ja jonkinlaisessa shokkitilassa, että itku pääsi ensi kerran vasta tämän ihanan henkilön rauhoittavan keskustelun aikana !
Myöhemmin , mikäli sytostaattihoidot alkavat, on myös sädesairaalan sytostaattipolilla mahtava henkilökunta ja tsemppaava ilmapiiri. Valitettavsti erikoislääkäreistä on pulaa ja läsnäolevilla mahdoton kiire, mutta se ei ole heidän vikansa. En voisi kuvitella saavani parempaa hoitoa !
Eikun vaan taistelumieltä ja voimia !!!
anushka
- Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäkukkamaaria
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäAnushka
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli