Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältä

Hei

Ikävä toivottaa sinut tänne =( mutta toisaalta täältä saat parhaimman tuen ja vastauksia kysymyksiisi. Niitä varmaan tulee ja mikään ei ole turha kysymys.

Minulla on jo yli 4 vuotta aikaa leikkauksesta (tukkakin on jo lapaluihin saakka taas, vaikka ne aiemmat pitkät hiukseni itse leikkelin. Ei se sittenkään ollut NIIN kamalaa kuin voisi kuvitella. Väistämätöntä usein tässä sairaudessa.

Sinun kannattaa todellakin pyytää vahva esilääkitys.Minä valitin heti sairaalaan tultuani aiemmasta karmivasta kokemuksesta, jolloin ei ehditty antaa mitään rauhoittavaa Odoteltiin kirurgia, sitten äkkiä saliin, taas odottelua tärisevässä paniikissa. Mutta tällä kertaa sain niin tuhdin lääkityksen, että luulin putoavani sängystä läpi. Leikkaussalissa olin varmaan tosi iloinen kun hoitsut ihasteli minun "kuntoani" =). Mutta eipä pelottanut...

Aikuiselle pojalleni oli vaikea kertoa. Mutta suoraan ja rehellisesti se pitää tehdä. Hän sanoi vielä, että haluaa ehdottomasti tietää kaiken, hyvät ja pahat uutiset. Tuntee sen verran äitiään, että epäili minun salaavan jotain.
Kyyneleet silmissä 23-vuotias nuorimies vakuutti itseään ja minua, että hän EI hyväksy muuta mahdollisuutta kuin että selviän. Alussa kun varmaan kaikilla on se epäilys, että elinpäivät ovat vähissä.

Tsemppiä sinulle, leikkauksen jälkeen helpottaa ihmeesti!

-kukkamaaria
kukkamaaria | 13.6.2008 klo 09:39:36